آگاهینامه جبهه ملی ایران سامان ششم

۱۳ آبان ۱۴۰۱   |  لینک کوتاه شده :

درنهم مهرماه ۱۴۰۱ گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف افزون بر شعارهای رایج، شعارهای ضربدار”رکیک” هم می دهند. این صحنه که با یک تلفن همراه فیلمبرداری شده بود در فضای مجازی بارها بازپخش گشته و با واکنشهای متضادی مواجه می گردد و در«خیابان» نیز تکرار می شود که گهگاه با خنده، تعجب و یا مخالفت دیگر معترضین نیز روبرو می‌گردد.
در این باره آقای اشکان رضوی عضو شورای موقت جبهه ملی ایران سامان ششم بدون اطلاع و رایزنی با شورا که هر آن ممکن است، در روزنامه‌ی انصاف نیوز(۴.۹.۱۴۰۱) مطلبی منتشر کرده نخست از شعارهای ناهنجار دانشجویان، ابراز انزجار می کند و سپس با سخنان زیر به کل جنبش جوانان در خیابان حمله می نماید:

از دید من شماها حتا به درد عملگی هم نمی‌خورید چون نه اخلاق دارید نه شعور. شماها دچار وندالیسم سیاسی شده‌اید و بیش از حد به شماها بها داده شده. کی و کجا جنبش دانشجویی ما چنین بود؟ … راه ما در جبهه ملی ایران قطعا با شماها جداست.”

ایشان گذشته از تخلفات عدیده تشکیلاتی، این بار دانشجویان و جوانان بستوه آمده از ظلم هیات حاکمه را «خرابکار سیاسی» می نامد، سبکسرانه و نابخردانه تعیین می کند که «راه جبهه ملی ایران» کدام است.
این عمل وی در جلسه شورا که ایشان در آن بدون عذر موجه شرکت نمی کند مورد سرزنش قرار می گیرد و نتیجتا عضویت وی از جبهه ملی ایران سامان ششم ملغی شده و بی اثر می‌گردد.

شورای موقت جبهه ملی ایران سامان ششم

۵ شنبه، ۱۳ آبان ١۴٠١