ایران ما، جدال مرگ و زندگی-جبهه ملی ایران – سامان ششم

۲۳ دی ۱۳۹۹   |  لینک کوتاه شده :

هنوز سوگ قتل‌عام معترضان به فساد و غارت و فقر تحمیل شده آبان ۹۸ پایان نیافته؛ و هنوز اشگ ما در سالروز سقوط هواپیمای مسافری و سوخته شدن ۱۷۶ مسافر بیگناه با شلیک متوالی موشک پدافند هوایی در اثر بی لیاقتی مسئولان دفاعی کشور خشک نشده، که قتل عام دیگری را برای ملت ایران تدارک دیده اند: ممنوعیت ورود واکسن‌های آزموده شده و مورد تایید بهداشت جهانی برای جلوگیری از فراگیری بیشتر بیماری کرونا در ایران.
چرا به مردم راست نمیگویید که، به قول خودتان، ۱۵۰ هزار واکسن فایزر با پول ملت برای مصرف انحصاری خودتان وارد کرده‌اید. چرا به مردم راست نمی‌گویید که دارایی و بودجه کشور را آنچنان غارت و تهی کرده اید که پولی برای خرید واکسن باقی نمانده و باید با واکسن های تایید نشده یا قلابی، که آنرا هم بجای رایگان به مردم با بهای بازار سیاه خواهید فروخت، مردم را فریب بدهید. باید از شما پرسید تا کنون داروهای درمان بیماریهای خودتان را از کدام کشورها خریداری میکرده اید.

چگونه است که استفاده از دارو و درمان و بیمارستان‌های اروپا بویژه انگلستان برای خانواده های بالای نظام مجاز است؟ اما اینک که ملت نیاز به یک واکسن مطمئن برای زنده ماند دارد، باید از این حق محروم بماند تا شما خودتان تولید کنید و بی اعتنا به کیفیت آنرا با قیمت‌های بالا، همانند داستان ماسک‌ها، به ملت بفروشید؟ جان مردم برای خرید و فروش نیست.
در حالیکه همه جهانیان میدانند که جمهوری اسلامی درباره ورود ویروس کووید-۱۹ به ایران دروغ گفته و با ادامه پروازها به چین آنرا در سراسر ایران نشر داده و همیشه با ناکارآمدی در مدیریت بحران، درباره شمار مبتلایان و کشته شدگان هم دروغ گفته و میگوید، با توجه به فقر گسترده و تورم افسار گسیخته، در حالیکه مردم توان خرید هیچ واکسنی را که باید رایگان باشد و درمان آن نیز رایگان باشد، به قیمتهای بازار سیاه معمول در جمهوری اسلامی، ما نگران وقوع بحرانی مرگ‌ آور در کشور در مقیاس طاعون و قحطی صد سال پیش هستیم که حدود ده میلیون شهروند ایرانی را از دست دادیم.

تهران – ۲۱ دی ۱۳۹۹خ