آگاهینامه جمعی از هموندان‌جبهه‌ملی‌ایران برای برگزاری «کنگره دوم – کنگره دکترفاطمی»

۱۵ تیر ۱۴۰۱   |  لینک کوتاه شده :

هم‌میهن‌ گرامی، ملی‌گرایان آزاده
با درودی‌ گرم و سراسر مهر

حال که میهن در بدترین شرایط قرار دارد و ملت در سخت‌ترین دوران گرفتار است و حاکمیت در ضعیف‌ترین حالت ممکن، آیا بهتر نیست که به خواست و تقاضای عموم مردم کشور توجه کنیم و با اتحادی فراگیر بر طبق منشور جبهه‌ملی‌ایران که راه و روش دکتر مصدق است متحد شویم؟

بایسته نیست که یک قدرت واحد ایجاد کنیم تا با همدلی و نگاه به آینده، بستری برای فعالیت‌های سیاسی و امیدی برای مبارزان آزادی‌خواه ایجاد گردد؟

نظر به اینکه جبهه ملی ایران بیش از ۶۰ سال است که تشکیل کنگره نداده و باتوجه به اساسنامه جبهه‌ ملی‌ ایران و تجربیات ۷۵ساله و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود، تصمیم گرفته‌ایم از تمامی ملی‌گرایان در داخل و خارج کشور، تشکیلات اُستان‌ها و شهرستان‌ها، اعضای محترم سازمان‌های ۱۸گانه، خانم‌ها و آقایان باورمند به مرام و مسلک ملیون دعوت نماییم، که ما را در برگزاری «کنگره دوم – کنگره دکترفاطمی» جبهه‌ملی‌ایران در تابستان۱۴۰۱خورشید ،همراهی و همکاری نمایند. برنامه این کنگره بزودی پس از رایزنی‌های لازم ارائه داده خواهد شد.

شکی نیست که ساز و کار برگزاری این کنگره، کاملا دموکراتیک خواهد بود. شرکت‌کنندگان در کنگره حق دارند که از جزییات برگزاری کنگره مطلع گشته و در فرایند تایید اشخاص رای‌دهنده و رای گیرنده قرارگیرند.

کمیسیون تدارک کنگره باید با گزینش پوشش خبری مناسبی، در برگزاری شکوهمند کنگره کوشا باشد.

پاینده ایران

جمعی از هموندان‌جبهه‌ملی‌ایران

سه شنبه، ۱۴ تیر ١۴٠١

۵ جولای ٢٠٢٢